Konnect App

Zoals u weet zijn wij al een tijdje druk met de voorbereidingen van de Konnect applicatie. Wij gaan deze app, na een uitgebreide testperiode in onze Tielse vestiging, in de week van 4 sept in alle vestigingen starten en gebruiken.

Wat betekent het voor u?
Vooropgesteld: het persoonlijk contact met u is en blijft het allerbelangrijkste. De Konnect app vervangt op geen enkele manier ons persoonlijk contact met u en wij blijven voor u bereikbaar en ook de Centrale Whatsapp Service blijft bereikbaar voor vragen.
In de Konnect App kan u zelf alles regelen op een moment dat u dat uitkomt, heeft u alles overzichtelijk bij elkaar, uw contract, uw aanvragen, uw service tegoed en zelfs uw facturen en jaaroverzichten kunt u hier vinden. Wanneer uw kind de opvang verlaat heeft u nog 8 weken de tijd om de informatie te downloaden.

Wat kan u verwachten?
U kan de app zelf downloaden uit de App store van Apple of in de Playstore van Android. U ontvangt van ons een uitnodiging met inloggegevens om uw account te activeren. Wanneer u uw account heeft geactiveerd, start u met het geven van uw toestemmingen. Ook als u dat eerder al via onze website heeft gedaan, is het van belang dat u uw toestemmingen in de Konnect App opnieuw regelt.  Daarna kunt u pas gebruik gaan maken van de functies die de app biedt.  In de app regelt u veel dagelijkse administratieve handelingen o.a:

  • Service tegoed (voorheen ruilen)
  • Extra opvang aanvragen
  • Toestemmingen
  • Communicatie met de medewerkers
  • Inzage in de nieuwsflitsen
  • Inzage in uw facturen en jaaroverzichten

De medewerkers kunnen u vanaf de groep rechtstreeks berichten sturen. U kunt zelf ook berichten sturen naar de groep. Wilt u graag aan de groep vragen of ze morgen een tekening willen maken voor oma? Of wilt u doorgeven dat uw zoon of dochter morgen wordt opgehaald door haar tante? Dan kan dit via de Konnect app. Gedurende de dag zullen medewerkers uw berichten lezen en wanneer mogelijk beantwoorden. Het spreekt hierbij voor zich dat de zorg voor de kinderen altijd prioriteit heeft boven het beantwoorden en lezen van de berichten.  Op onze website vindt u de Konnect App pagina met alle informatie en veel gestelde vragen over de app. Ook vindt u een duidelijk instructie filmpje.

In de afgelopen weken heeft u de medewerkers al op de groepen gezien met een iPad.
Zij hebben al veel geoefend met het werken met de app en treffen voorbereidingen zodat u gemakkelijk u uw account kan aanmaken.  Om een volledige gegevens uitwisseling mogelijk te maken, passen wij onze administratie aan op een aantal punten. U ontvangt van ons daarom nieuwe contracten.  Het factuurbedrag kan hierdoor heel licht afwijken.

Mogelijk dat er in het begin nog foutjes gemaakt worden. Wij zullen altijd proberen dit snel te herstellen en uw vragen zo snel mogelijk te beantwoorden. Wanneer u vragen heeft, vernemen wij dit graag.